Lördag, söndag, måndag!

Tjaoo!
I lördags så var jag hemma hos Denise ju och då sovde jag över också. Vi hade jätte roligt och vi gjorde ansiktsmasker av avocado. Huden blev så mjuk efter. Vi sjöng oxå Singstar ABBA och på söndagen gick vi på en kort promenad. Vi hade jätte roligt.
Vid 16.00 tiden så gick jag hem, för då skulle jag hjälpa min mamma att göra sushi. Japp vi åt hemlagad sushi igen. Tyvär så tog jag inte några bilder, men ni kan ju kolla på dom gamla inläggen med hemlagad sushi.
Idag har jag varit på promenad med pappa och sen bara slappat.
Kram Brum! ^^

Jag och Denise med ansiktsmasker.
Våra skuggor när vi var på promenad.
JAG! När Denise och jag e på promenad. Jag har inte svart hår, utan det är min mössa.
Mums räksallad till lunch! Smarrigt. ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va najjs! ;D

2009-01-05 @ 20:10:22
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: denissss

Det va jättekul hihi:) Men promenaden va inte så liten det va typ en timme vi gick i -10.A men ha så bra dina sista lovdagar:) Pussimussi <333

2009-01-06 @ 12:33:31
URL: http://deniselife.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: så lite så:)

2009-01-06 @ 14:08:19
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lovisa

visst är det skönt med ansiktsmask=)

2009-01-07 @ 15:17:14
Postat av: katrin

Nämen har ni gjort sushi IGEN!!!

Är inte ett dugg avundsjuk ;-)

Hälsa familjen, kraaam

2009-01-07 @ 16:13:17
Postat av: Anonym

visa fejjan ngn gång!!!!

2012-02-01 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0