Igår+idag!

Igår var jag med min kompis Filippa. Vi var på stan men vi köpte typ inget, vi kollade mest. Efter så gick vi hem till mig och spela Mario Kart och såg på filmen Systrar i jeans. Det finns 4 böcker och jag har läst 1 & 2. Det finns Systrar i jeans 2 på film. Det vill jag.
Idag så ska jag till Nationalmuseet och se på utställningen Lura Ögat.
Vid mellan 16.00 och 17.00 ska jag till Denise och äta middag och göra nått mer. Längtar ^^!
Den här bilden finns typ med på utställningen.
Kram Brum! ^^

Kommentarer
Postat av: Liene

haha, cool!



sv: jag menade att ag fyller imorgon, att idag är dagen före min födelsedag:P vet inte hur jag kunde missa skriva det ordet "före".

2009-01-03 @ 17:27:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: denissss

Haha. Och nu ska du sova hos mig:P Skynda att hämta dina grejor:) Pussimussi <333

2009-01-03 @ 22:11:46
URL: http://deniselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0