Precis kommit hem

Hej igen jag kom precis hem från stan. Jag köpte en tröja, ett par örhängen och låna två böcker. Jag tänkte köpa en annan tröja som var vit med en dödskalle på, men jag tyckte att den var lite genomskinlig. Filippa köpte ett par örhängen, en småkompis, scarf och en påse med saker i som dom sålde ut. Vi hade jätte roligt och snart ska vi åka till FINLAND!
Kram Brum!
Det här är tröjan som jag köpte. Jag älskar den. Den e från Gina Tricot och kostar 99:-


Det här är örhängena som jag köpte. Dom är från Ur&Penn och kostar 29 :-

Kommentarer
Postat av: denisss

ha så kul!!! Synd att du missar att sova hos linnea:(. Saknar dig redan men vi ses på onsdag eller torsdag. kramis <3

2008-10-25 @ 16:20:01
URL: http://dessin.blogg.se/
Postat av: JennyPennanStar

ååhhh, Rock Rideeer!! =P



//Your best friend Phennie

2008-10-25 @ 16:36:11
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Lemon

Åå, as snygga grejor!

2008-10-28 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0