Finland!!!

Idag kl.12.00 ska jag på stan med min kompis Filippa. Vi ska ha as roligt. Jag har bestämt att jag ska köpa två tröjor från gina tricot som e jätte fina. Annars vet jag inte vad jag ska köpa. Men det ska bli roligt
Ikväll ska vi två åka till Finland så då kommer jag inte kunna blogga. Jag kommer hem sen igen på onsdag förmiddag. Fast jag kanske kan blogga för dom har en dator på hotellet men den är upptagen ibland eftersom alla på hotellet får använda den. Men jag ska försöka blogga.
Kram Brum
Den här bilden är på hotellet och båten som är brevid hör också till hotellet och kör aldrig. Fast vi brukar aldrig på båten.

Det här en bild på badet som finns på hotellet. det är as härligt!

Kommentarer
Postat av: denisss

Kommer sakna dig när du e i Finland:(

2008-10-25 @ 12:05:48
URL: http://dessin.blogg.se/
Postat av: JennyPennanStar

ha det så skönt i Finland, Brummiiiee!!



<33

2008-10-25 @ 12:49:38
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Minie

hoppas du får de skönt i finland! =)

2008-10-26 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0