Onsdagar!

Onsdagar är typ den bästa skoldagen. Det är för att dom enda lektioner är svenska, klassråd, bild, kör och musik! det är skönt. Idag på bilden börja vi med en ny bild. Man ska rita ett fönster och typ lite mer. Det är ok men inte jätte roligt precis. På musiken håller vi på med musikalen. Tyvär kan jag inte säga vilken musikal vi sak ha, för det är hemligt. Lngtar tills vi får veta vilka roller vi ska ha. Undra vilken jag ska ha.
Ops glömde att skriva Barack Obama vann. Jag tycker att det var bra även fast jag inte bor i USA. Palla fortsätta med Irak kriget som John McCain ville. Obama du var värd att vinna.
Kram Brum! <3 ska sova snart börjar bli lite trött.
God Natt! Natti Natti!




Kommentarer
Postat av: JennyPennanStar

JAG VEEEET McCain e ju helt skruvad!! (haha, du vet din pappas åsikt om Tomas Di Leva!! xD)



// Kram, Pennie ♥

2008-11-05 @ 21:55:24
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0