Sorry kläderna får ni se nån annan dag!

Ehh.. kläderna som jag köpte får ni se på torsdag jag lägger ut bilder på dom då. Anledningen är att jag vill ta dom i dagsljuset och idag så glömde jag att ta bilderna innan det blev mörkt. Imorrn simmar jag så då hinner jag inte, men på torsdag ska jag göra det. Bra va?!
Idag på slöjden blev jag nästan klar med mitt gosedjur. Stressmannen alltså som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Nästa gång är den klar och då ska jag lägga ut en bild på den. Längtar ni?? Det hoppas jag. Det kanske inte blev den finaste precis för jag råka göra några fel, men jag hoppas att ni kommer gilla den.
Imorrn har jag och min klass studiebesök på Stockholms Stadsteater, för att vi håller på med en musikal i skolan. Det ska bli jätte roligt. Jag hoppas att det kommer vara roligt oxå. Japp så är det.
Kram Brum! <3

Här är en liten bild på Stadsteatern!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Asså guuuud, jag har missat så mycke i skolan pga REA inspelningarna....=/

Längtar till imorrn!!



// Pencilen ♥

2008-11-25 @ 20:03:34
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0