Mycket snö!!!

Gud va mycket snö det har kommit. Idag så gjorde jag en snölyckte som jag har tänt nu. Den blev jätte fin. Jag var tvungen att ha ljuset i en glasburk, så att den inte skulle släckas.
Igår var jag hos tandläkaren och satte på tandställnings-knappar (som min tandläkaren kallar det) på dom bakre tänderna. Det gjorde inte alls ont.
Idag har jag även varit på bio. Det var för alla skolpoliser i stockholm. Dom visade WALL·E. Kanske inte den bästa filmen dirket, men okej var den. Wallie är då söt tycker jag! Hihi...
Kram Brum! <3

Min snölyckta!


WALL·E

WALL·E och Eva som han träffar sen. Så sött!


Kommentarer
Postat av: JennyPennanStar

Vilken sne bild på snölycktan xD

Ääääsch, du o din skolpolis grej =P



// Pencilen ♥



2008-11-22 @ 18:30:38
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filmen var nog menad för lite yngre ;D, men WALL.E är söt. Fast den var föör tidig, kl 8.45! =S

2008-11-22 @ 22:33:11
Postat av: minie

//Minie ( ovan )

2008-11-22 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0