Hemlagad SUSHI!!! IGEN!!! och Galaxen discot.

Hej igår fick jag hemlagad sushi igen mums. Det var as gott.
Igår simmade jag oxå, efter det åkte jag hem och åt sushi och sen så åkte jag till Galaxen. Galaxen är ett disco för barn/ungdomar. Dom som gick dit var typ ca 12-15 år. 95 % av dom där inne var fjortisar/wannbe fjortisar. Kanske inte riktigt min stil, men man får hålla ut. det var en kille som var as konstig han kom till mig och Vickan hela tiden typ och dansa. Han typ stötte på oss, men vi bara ignorera honom. Usch ful va han. Men det var roligt där, men jag tror inte att jag vill åka dit igen det räcker med en gång.
Sen när jag ko hem så jag lite på "Pirates of the Caribbean -Svarta Pärlans förbannelse" och sen somnade jag i soffan. Jag sov där hela natten. Tihhe. Det var faktiskt skönt. Filmen gick på tv.
Idag har jag hyrt två filer som jag ska se ikväll. Den ena är "27 Dresses" (komdedi tror jag) och de andra är "Barnhemmet" (thriller). Mina föräldrar ska bort och min syrra är inte hemma ikväll så då ska jag vara ensam. Scarry, nej faktiskt inte. Fast min brorsa ska komma för min mamma fråga om han ville så vi ska se på film tillsamans.
Jag får lägga ut bilderna på kläderna (som jag köpte för en vecka) sen imorrn.
Kram Brum! <3

Sushi!!! Hemlagad...Mmm räkor, lax, rullar och avocado. Mums!!



http://www.psychedelicrecords.com/images/glitter/discoball3.gif

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh shiiit, va mycket!

Oj....va mätt ja blev helt plötsligt också....xP



// Pennie ♥

2008-11-29 @ 19:00:50
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0