Lucia!

I ondags så var jag jätte sugen på att simma eftersom jag inte hade simmat på en vecka typ, men det var fel på tågen och det var ersättnings bussar. I bussarna var det propp fullt med folk så jag och Sara kunde inte ta dom. Så det blev ingen simning.
Asså jag titta bara på julkalendrern i början, men inte längre årets suger ju. Den är jätte konstig. Det blir bara sämre och sämre för varje år typ tycker jag.
Idag har vi haft luciatåg i skolan. Egentligen så är det femmorna som har det, men det var för få som var med så tjejerna i 6:an vara med. Jag var med. I skolan jul pyssla vi oxå och alla gjorde varsin smällkaramell! Jag gjorde en som var lila och vit.

Den är lite mer rosa lila men det syns inte på bilden. Fin va?!




Kram Brum! <3

Kommentarer
Postat av: Lemon

Din smällis var superfiin!! <33

2008-12-13 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0